sttoolearn

بازدید :515
شنبه 11 دی 1395زمان :14:25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عملیات سئوو پاسخ به موتورهای جستجو آری یا نه ؟مسئله ای که تمامی سئو کاران و صاحبان سایت های اختصاصی باید به آن توجه داشته باشند. در سئو تقریبا یکی از بخش های مهم این قضیه است که چگونه بتوان صفحات بیشتری از سایت مورد نظر را در موتورهای جستجو بایگانی نمود.. در واقع هر دفعه که متوجه بشویم گوگل صفحات بیشتری از سایت را خوانده یعنی موفقیت!هر صفحه بیشتر در بخش بایگانی گوگل به معنای موفقیتت و شانس بیشتر در این قسمت است.(زیرا امکان دارد آن صفحه با کلمات و عبارت مختلف جستجو شود).
اما در بعضی مواقع علاقه نداریم تا موتورهای جستجو بعضی از صفحات سایت را بخواند و تصمیم می گیریم تا آن ها را از برخی صفحات دور کنیم، دلایل و علت زیادی برای این قضیه می تواند وجود داشته باشد. به طور مثال یک شرکت تولیدی و یا خدماتی امکان دارد قصد اطلاع رسانی ویژه به نمایندگی های خود را داشته باشد ولی تمایلی به دیده شدن از جانب دیگر افراد را ندارد و یا معلم و استادی قصد قرار دادن نمره به دانشجویان خود کرده اند ولی علاقه ندارند که دیگر افراد آن را ملاحظه کنند و یا آدرس دهی برخی مطالب مهم سایت تغییر کرده باشد و مدیر سایت تمایلی نداشته باشد تا موتور جستجو آدرس قدیم آن را جستجو کند.

sttoolearn

عملیات سئو شناسایی همه بایدها و نبایدهایی است که از دیده شدن و یا نشدن سایت در موتور جستجو انتظار می رود و سئوکار موظف است به شکل روزانه این موارد را مورد بررسی قرار داده و آن را در اجرای هر چه بهتر سئو سایت مورد نظر اجرا نماید. اما بخش مهم عملیات سئو شناسایی رفتار روبوت های موتورهای جستجو در خصوص بایگانی نمودن صفحات سایت ها می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عملیات سئوو رفتار روبوت های موتورهای جستجو در بایگانی کردن صفحات

عملیات سئو و رفتار روبوت های موتورهای جستجو می تواند بر طبق پروتکل های پذیرفته شده کنترل شود. این پروتکل ها به صورت:
Robots.txt -1
۲- XML Sitemap
۳- Robots Meta Tag
۴- Rel=Nofollow
گزینه یک و دو برای تمامی سایت ها تعریف می گردد، گزینه سه برای هرصفحه به شکل مجزا و گزینه چهار نیز برای هر پیوند به شکل تک به تک اجرا می گردد. اکثر موتورهای جستجو تمایل به پشتیبانی از این پروتکل ها داشته اما هیچ اجباری به رعایت آن نیست. در واقع این پروتکل ها تنها مواردی را به موتورهای جستجو توصیه کرده و ولی اجباری در رعایت یا عدم رعایت به موتورهای جستجو نیست.


منبع: عملیات سئو و پاسخ به موتورهای جست و جو آری یا نه؟


  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • برند سازی
  • ابزار سئو
  • سئوارزان
  • سئووبلاگ
  • تعرفه سئو
  • سئورایگان
  • خرید سایت
  • شرکت سئو
  • سرویس سئو
  • بهینه سازی سایت و ساختار سایت
  • طراحی سایت سئو
  • برندینگ
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • ویدئو مارکتینگ
  • بازاریابی داخلی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی پیامکی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی


  • مشاهده پست مشابه : تایید گوگل برای آزمایش ارزیابی فیلم ها توسط دکمه های Like و Dislike
    نظرات این مطلب
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    sttoolearn sttoolearn کد امنیتی

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    آمار سایت
    • کل مطالب : 518
    • کل نظرات : 3
    • افراد آنلاین : 3
    • تعداد اعضا : 5
    • بازدید امروز : 114
    • بازدید کننده امروز : 90
    • باردید دیروز : 58
    • بازدید کننده دیروز : 55
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 1326
    • بازدید ماه : 4301
    • بازدید سال : 11890
    • بازدید کلی : 895998
    کدهای اختصاصی